Pain

Jag har fortfarande ont i magen över det där misstaget. Det vill verkligen inte släppa! vill inte ha en knut i magen mer! Hur får jag bort den? Har haft den varje dag nu, sen det hände. nåja.. släpper väl tids nog.

Sen undrar jag, hur länge ska jag cirkulera i denna karusell av känslor?! Behöver min kurator, och NU gärna! Behöver bena ut alltihopa, bearbeta och släppa sånt jag inte mår bra av, och gå vidare. Frågan är hur man gör det.

När jag var i Ungern behövde jag inte tänka på vad som hände här hemma och allt som tillhör. Bara mig själv och nuet... Men NU då? :(

Ska ta min nya dator och gå hem till mig. Sen laga någon typ av lunch, be till gudarna att min mensvärk försvinner och att livet går BRA för mig istället.

Sen ska jag börja tänka på MIG själv. Och bara det.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0