Ojojoj - Vilken härlig dag!

Ja, vad ska man säga?! Dagen idag har varit minst sagt i högt tempo. Men det har varit så givande och roligt hela tiden också, men ska erkänna och säga att det var himla skönt när man kom hem och fick SITTA NER och andas! Drog in fyra tusen plus idag och skrattade bara när jag drog ner gallret vid stängning! Hahaha! hur fan då?!

Härlig känsla att veta när man går hem efter en vecka, att veckan slutat bra! Men anyway, ska släppa jobbsnacket nu och berätta att jag snaaart ska resa till Ungern! I morgon ska vi hinna med en massa saker, göra ärenden på stan, packa och förbereda inför trippen... dessutom ska jag tvätta också.. för man vet aldrig om man i sista sekunden hittar nått man faktiskt vill ta på sig när man ska åka, då är det en fördel om det är rent. Och känner jag mig så kommer jag hitta nått som jag måste tvätta! Iiiiih pirret i magen och nervositeten kryper fram, resfeber kallas det va?!

Igår hade vi en toppen dag hos älskade gudsonen för att fira hans 7 års dag (som egentligen är på tisdag) när alla gäster hade dragit så spelade vi lite guitarhero, rockband! Matte på Gura, Andreas på Gura eller Bas (minns ej) Ebba på trummor (och hon fick inte liiiiite blåsor) och jag fick sjunga! =D hihihi... måste dock säga att FYHELVETE vilka svåra låtar... så tråkigt när man aldrig hört dem förrut liksom och inte har en blekaste aning om hur de går! Men det var kul ändå! Cyklade hem sen och la mig i soffan, där jag även somnade till ett tag sen...



Nu är jag himla trött så nu blir det att krypa ner i sängen, - i morgon ska jag skriva packlista!

Puss och godnatt
Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0