oh happy day!

I morse vaknade jag rätt tidigt av att jag blev stressad då jag trodde det skulle plinga på dörren närsomhelst. Så jag kunde inte ligga kvar utan fick gå upp rätt tidigt. Men det gjorde ingenting, för jag tittade på Rachel Ray som är awsome btw. :) Sen kom mitt efterlängtande dool och åt frukost samtidigt....

Plocka lite och städade och bestämde mig för att laga nått gott till lunch idag, vilket fick bli kyckling&pasta <3


Mycket gott om jag får säga det själv. <3


Hursomhelst, sen drog jag över till mamma och vi åkte till folkesta och tunapark (jag och min bror) för att jag måste hitta mig en nyare dator, då min dator verkligen börjar ge sig nu. Hittade några som verkade intressanta, men jag ska kika lite på internet först också.

Kom hem och fick sedan skjuts till jobbet av en sötis. Har jobbar flitigt trots att det var rätt lugnt... tiden går så fort när man väl är där.... efter jobbet så åts det Tacos och tittade på Truetalant och xXx filmen på tv.

Sen kom den roliga nyheten... jag spelade på totto idag bara för skoj skull och JAG VANN! Har tom bevis!



Klart att man spelar på sina egna siffror.. hihi im lucky! <3


Nu ska jag gå och lägga mig för jag är TRÖÖÖTT!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0