Nattblogg - Snart ska vi åka.

Dagen har varit minst sagt schemalagd. Började med att jag och lillebror åkte ut och målade lite fönster, som blev bra... sen ner på stan och så har jag hunnit med en hel del, bland annat tvättat också... Packat skulle jag ha gjort ikväll men det gör jag när jag vaknar i morgon =)

Känns lite nervöst, vet inte om det är för att mamma skrämde upp mig och sa att det kanske störtar... hemsk tanke...att hon blir ensam kvar. USCH! dumma mamma, varför SA hon ens så?! Får ju ont i magen! NEJ!!!!

Anyway... I morgon åker jag (efter 4 år sedan sist) till Ungern, och hälsar på släkten och shoppar loss! Känns lite jobbigt med tanke på Em, med tanke på att min syster inte ska följa med, och lite sådant... och så blir det ju mindre kul eftersom mamma verkar inte ha sån "glöd" i det hela precis... :/

Har gjort en lista så det är bara att börja packa i morgon, och glömmer jag nått, så gör jag! :)

Ifall nått SKULLE hända, så glöm för gudskull aldrig bort att jag ÄLSKAR ER! <3 Ni vet vilka ni är!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0