Höst, nytt språk, och ett körkort.

Så var det måndag igen! :) Ny vecka, nya äventyr!

Förra veckan slutade inte så bra tycker inte jag, då jag gjorde ett misstag på jobbet i fredags. Men det behöver jag inte skriva om här... har fortfarande ont i magen efter det som hände. Hoppas det försvinner någongång! :(

Förövrigt så har jag lärt mig Ungerska, satt hela kvällen igår och upprepade meningar på Engelska och Ungerska! Vilket roligt språk, när man väl kan det.. hihi!  Sen ringde jag till pappa och sa min mening, och han var så stolt att han trodde att han pratat med nån från Ungern! Mallig jag blev då, perfekt uttal sa han! - Ja, jag sa ju att jag skulle lära mig!

Längtar till nästa år, då tänker jag ta tag i körkortet igen. Bryr mig inte ett SKIT om vem som "hinner få körkort före mig" eller om folk vill "tävla" med mig, för jag tar körkort när JAG är redo och känner att det är dags, inte för att andra säger att jag ska ha det, eller stressar upp mig. Man får ju höra saker i den här familjen, och en viss person hade ju tydligen tryckt ner mig med att säga att nån annan hinner få körkort före mig, och det skiter jag fullständigt i, varsågod! Jag tävlar inte.... Bara så irriterande att ens säga så... och sen få höra det av nån annan.

Hösten är här, det känns och syns. Det är rätt mysigt måste jag säga! Min bror och jag tänkte åka till Västerås idag och kika på datorer, och andra saker, ta en sväng i shoppingcentret och sen in till älskade IKEA! Ska bli skoj!

Önskar att jag mådde som jag förtjänar bara :( och det gör jag inte. :( Bara för att jag gjort misstag som givit mig ont i magen, som vägrar försvinna. Och sagt upp kontakten med den enda på jorden som känner mig helt in och ut. Vill gråta...

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0