Härlig sprudlande energi <3

Äntligen börjar jag känna att jag lever igen... pirret i magen är tillbaka. Och nu är det bara 1 vecka kvar tills jag sitter på ett flygplan till Ungern. Till "halva mitt liv" eller hur man vill se på det... Raderade några bilder idag på dåliga minnen, vill bara lägga allt bakom mig och glömma att det ens har existerat, för nån äcklar mig... och inte lite heller... jävla galning. Sudda sudda... bort! VAD TÄNKTE JAG?!

Hursomhelst... Solen skiner ute och jag ska till jobbet om 4 timmar ungefär. Längtar verkligen dit, till mitt älskade jobb, mina arbetskamrater, kunderna, allt! <3 Känner hur aptiten bara växer mer och mer till allt som rör mitt liv.

Sprudlande glädje idag... och jag bryr mig inte om vem, vad, vilket som givit mig det. Är glad att det är här! <3

I går var jag hos min storasyster och fikade på jättegod äppelpaj <3 tillsammans med mamma, carita och lillebror. Var mycket trevligt.

Tacksam för ALLA som gör mig så stark, glad, lycklig. Behövs... helt rätt energi! <3

Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0