When your world turns around.

What a mess! Ohnej jag orkar inte!

Jag fick höra igår kväll att jag inte är en bra person...jag kan tydligen förändra en hel person, till det sämre. Det är kanske inte det man vill när man träffar någon som man älskar mest av allt? Ska man inte påverka en person till det bättre i en sån situation? - Jo, men det har tydligen jag gjort helt fel. Och hur vet jag inte, men det spelar inte så stor roll sålänge man vet att det är NEGATIVT. Att man kan komma och "förstöra" en person som var helt "normal" innan man kom in i dens liv, och när man sen lämnar dens liv så var allt som "normalt" igen... men så kommer jag med min förpestande energi och lyckas "förstöra" personen igen.... det får mig att känna mig så sjukt hemsk, att jag måste skriva av mig i min blogg för att kunna bearbeta detta hemska info jag fått! Kan JAG vara så hemsk?! För jag ser ju vad jag har fått för resultat... och säger man det man menar så måste det ju vara så.  - Usch, jag vill bara försvinna för ett tag... känslan att man är en så hemsk person... nej jag fick världens panikångest i natt och kunde inte sova, och när jag sedan vaknar så handlar det om hur hemsk jag är igen.. och hur mycket offer personen är...

Tänker inte skriva vem det handlar om... men jag orkar inte. Detta förstörde fan MIG! :'(

Förresten så hittade jag en bra lapp på fb när jag loggade in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0