Up over the hills...

Den här dagen har varit riktigt trevlig. Tog mig en mysig höstpromenad ner till stan idag, det var jättehärligt väder. Efter stadbesöket tog jag mig en rask promenad upp till sjukhuset och till mammas avdelning för att vänta på henne medan hon hade möte. Det tog en hel timme! :P

Sen har jag varit hos min älskade syster och fikat. "Mormorfika" dessutom. Muums! <3



Vi åkte till affären och handlade kvällsmat sen och åt den samtidigt som vi tittade på bra tvprogram. Mysig torsdagskväll tycker jag. Vi tittade på både "du är vad du äter" och "lyxfällan" så jag fick för mig att både ändra min kost och börja träna, och börja leta saker att sälja som jag inte behöver för att få in extra pengar. Lärorik dag!

Helt sjuk tanke att det är Fredag i morgon, IGEN! Tiden går för jävla fort alltså. Läskigt ibland.

Nu säger jag godnatt och kryper ner i sängen och tittar på the mentalist innan jag somnar (som dessutom blivit en av mina nya favoritserier)

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0