Trevlig helg, kan man lugnt säga!

Man brukar ju alltid önska folk en trevlig helg, men brukar man ha en trevlig helg? - nja, inte jag, inte alltid (förutom när jag jobbar då) Men denna helgen har varit riktigt trevlig måste jag säga.

Drog till Strängnäs och festade lite med älskade vänner och nya personer, som jag lärde känna. Sen blev det utekväll i Strängnäs, på UnderBar där jag träffade på RRAnders! Han blev ganska förvånad att se mig igen, men samtidigt glad, likaså jag! Var ungefär 5 år sedan sist tror jag.. OOPS vad gammal man har blivit! Shit!

Har dessutom världens bästa dator att sitta vid, jag har världens mysigaste lägenhet, och livet är i belåtenhet för stunden. Det tråkiga är att folk inte kommer och hälsar på hos mig. Det är mycket snack och liten verkstad i denna sak, men jag får väl inse att jag inte har några vänner...

Tackar för helgen som slutade igår och inväntar just nu Sotaren som bör dyka upp närsomhelst. Har en hel lapp på klagomål... eller som jag vill att han ska kika på iallafall. Tror dock inte att han kommer besöka ALLA lägenheter på en dag.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0