Ta ensamheten ifrån mig.

Jag hatar ensamheten... Jag vill inte bo ensam. :( Jag är en för social person, jag behöver kunna prata med nån när jag behöver, ha sällskap, slippa sitta och äta ensam, laga mat för en osv... Men jag får ta och leva med det. En vacker dag kanske jag flyttar ihop med någon. Då kanske jag aldrig behöver stå ut med känslan av att vara ensam.

Igår var jag (och mina syskon) och tittade på en lägenhet. Jag gillade den, men köket var inte ok för mig. Så jag ska ringa idag och tacka nej till den. Syyynd. För den var ju mysig.

Men jag får leta vidare. Dessutom tycker jag ju om den lgh jag har redan, men jag behöver ett kök, ett badkar och en balkong. Vet inte, jag kanske går och inbillar mig att jag ska få besök nångång! haha... dum jag är!

Idag känner jag mig lite sliten, vet inte om jag håller på att bli sjuk, känner mig oerhört trött, har ont i nacken, ryggen, huvudet och känner mig som man gör när man haft feber och blivit bättre.. kroppsmässigt alltså. :( Vill inte gå och bli sjuk, nej nej nej!

Nu ska jag väl göra nån nytta.. om jag orkar.

Puss från Tuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0