söndagslugn...

Idag har jag jobbat. Det gick bra, trots att jag mått underligt och nästintill svimmat halva dagen... (gjorde inte det men var skapligt yr i huvudet) Sålde en kamera idag också, det tyckte jag var kul. Hihi! Sen cyklade jag hem till mamma och där tittade vi på film och på serier, var där en stund och gick sedan hem och la mig i soffan, tittade på Pan Am och slutet av The Reader...

Nu är jag redo för att sova, och i morgon blir det att laga tand hos tandläkaren, hoppas verkligen att hon är trevligare då! Och dessutom slutar internet fungera idag/i morgon så jag hoppas att jag överlever..

Tack gode gud för att jag har världens bästa mamma. Ville bara säga det.

Nu ska jag sova, Godnatt!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0