Sol och höstväder, mys!

Vaknade rätt tidigt i morse och drog till mamma för att sedan tillsammans med henne göra en hemlis. Det gick bra, men jag tänker låta detta vara en hemlis ett tag till, iallafall tills på söndag!

Förövrigt så har jag varit hos mamma hela förmiddagen och ieftermiddag ska jag jobba 3 timmar. Sitter och funderar över hur jag vill börja köra bil igen... men jag har aldrig ekonomin för det. Aldrig... även om jag har motivationen.
Men jag vill börja övningsköra igen... jag vill det verkligen.

Blir en liten powernap nu, sen ska jag hem och göra lite lunch.


Och vad som kommer till en viss person... så har jag fått nog nu. Det räcker...! Pallar inte mer!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0