Monday morning, day and night.

Vaknade helt underbart skönt i morse!! -Det var inte kallt!!! =D jag sov nämligen i en tjocktröja! Gick upp och tog på mig för att sedan ta hissen ner till tvättstugan och boka tid och sen åka upp för att göra iordning frukost. Mysig morgon måste jag säga! Tittade på Våra bästa år under tiden som maskinerna gjorde sitt! Sen hann jag precis hänga upp tvätten innan våra bästa år var slut, tror jag? Minns inte nu bara för det... Haha!

Hursomhelst, sen fick jag besök av jordens bästaste tjej som sedan skjutsade mig så jag fick köpa min lillebrors födelsedagspresent! Så nu är det äntligen klaaart! :) Tack snälla du! <3

Har varit nere och hämtat upp tvätten som jag bara kastade ner i IKEAkassen så nu ska jag ställa mig och vika tvätt. Har precis hunnit göra lunch också. Fick bli falukorv och egengjort potatismos! Mums!

Skulle vilja umgås lite idag, så om någon känner sig manad så får man gärna höra av sig, och om några timmar kommer en av alla mina raringar hem från sin utlandsresa! Jippi! Och dessutom, så träffade jag två av mina dagisfröknar på mitt jobb i lördags, de kände igen mig och kom ihåg mitt namn och mina syskons! HAHA COOLT! Dessutom så fick jag en vänförfrågan idag av bästaste Matilda! Glad jag blev! :)

Nu blir det klädvikning, sen får vi väl se.. måste handla.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0