Lillebror 23.

Idag gick jag upp runt kvart i nio för att jag skulle gå hem till mamma och uppvakta lillebror på födelsedagen. Jag kände mig ju lagom trött måste jag säga... men vad gör man inte för sin älskade lillebror på hans stora dag?

Dagens outfit idag blev detta:



Om nu bildkvalitén ser dålig ut så är det för att jag tog kort i kamerans display. Mammas dator har liksom ingen minneskortläsare. Dessutom har jag gått ner i vikt märkte jag, när jag ställde mig på vågen. Hurra!

Nu ska jag bara vänta till att klockan blir lite mer, sen ska jag vara modig och ringa till en tjej som har en lägenhet som jag ska kika på... hoppas jag får komma redan idag! Vore ju askul! :) Men jag har väldigt mycket delade känslor och åsikter kring en flytt. Har redan de bästa grannarna, bästa tvättstugan, nyrenoverad lägenhet och så... men att de aldrig fixar ventilationen eller värmen är ett minus, plus att lägenheten är inte så speciellt stor...

Tål att funderas på. Den här jag ska kika på är 40kvm.. den jag har nu är 28kvm. Lite skillnad.

Nu ska jag hjälpa mamma lite i köket, senare idag kommer det besök och då ska jag äntligen få moffa tårta och jättegoda bullar som min syster har bakat. Längtar! Hihihihi!

Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0