Im beautiful in my way cuz god makes no mistakes.

Baby, i was born this way.


I morse vaknade jag av en jätteskön sömn, även fast jag knappt sovit speciellt mycket i natt eftersom jag fick svårt att somna och lite smått hjärtklappning... Efter att min sk. hjärtklappning lugnat ner sig lyckades jag äntligen sova... Och i morse hann jag precis till tandläkaren i tid och jag mådde rätt okej faktiskt.. tills tandläkaren kom in och var så himla otrevlig mot mig. "det duger inte" och "nej du har så dåliga tänder att du får höjd avgift" detta var ju katastrof tydligen... dumt att man inte bara berättar för sin patient istället hur man ska gå till väga för att bättra det istället?!

Dessutom var det inge kul att få ökat avtal på 96kr extra i månaden. GAH!

Hursomhelst så gick jag till Ica efter det och träffade på moster utanför, och där inne träffade jag även på Sandra, men sa dock inte så mycket,  tog mig promenad hem till mamma för att avreagera mig från tandläkarbesöket samt äta min frukost, vi tittade på dool och nu ska jag snart hem och äta.... Sen ska jag jobba hela dagen! =)

Längtar efter helgen... Tror att det blir att hälsa på en vän i Strängnäs då faktiskt. Men vi får väl se. Måste vara hemma på Söndag iallafall, eftersom jag ska ringa till en person och så fyller ju min bror 23 år.

Jag kände en kille som var jättekär i sin tjej och visade det väldigt tydligt... Och jag vet att hon var jättelycklig med honom. Han visade sig vara himla omogen och vägrade växa upp, allt han gjorde var att sitta hemma och spela sina tvspel, glömma omgivningen och sin tjej, hon fick alltid komma i sista hand. Dessutom gick han inte ens ut och letade efter ett jobb utan levde som en 18åring som fortfarande bodde hemma utan nått som helst ansvar över sitt eget liv.... hursomhelst så fick han jättefina kärleksgåvor av sin tjej i form av ramar med bilder, som han sedan kastade när han dumpade sin tjej, som han inte ansåg älskade honom... så tycker hon att han är ett jävla svin. Och JAG tycker att det är att sticka kniven rakt i någons hjärta med att göra en sån grej, för jag vet att den där killen hade en bild på henne vid sin dator. Tycker så synd om den här tjejen, och killen förtjänar inte en sån fin tjej.... hon förtjänar nått mycket bättre. - Undra varför hon inte kunde visa det då! Stackars tjej! :(


Nåja, nu ska jag fixa lunch, sen väntar jobbeeeet! =D
Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0