Facebook funderingar..

Läste i tidningen idag om att de ska göra om Fb och att folk kommer att kunna läsa mer om ens privatliv och bli en större del av det. Det känner jag mig inte så bekväm med. Visst, fb är trevligt att ha för att hålla kontakten med folk, men att de ska kunna läsa ALLT om mig? Allt jag gör, tänker, tycker ... nja, det får mig att lite vilja ta bort det, eller i allafall avaktivera.

Vad händer med mänskligheten? Med det som kallades PRIVATliv? Det får man ha lite vid sidan om...

Den här dagen har varit rätt mysig, kanonfint väder ute, jag har hunnit med en hel del idag och snart ska jag ner och jobba, då jag är den som stänger idag... eller nästan varje dag. :)

Jag behöver sätta mig ner och reda ut lite saker för mig själv känner jag. För nu kommer kaoset tillbaka.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0