What a nice beginning <3

Hade en jätteskön måndag igår, först gick jag till tandhygienisten för att de brukar göra en undersökning och ta bort eventuell tandsten. Hon gav mig några goda råd. Tackar jag för. :)

Gick hem och hälsade på hos mamma och lillebror, vi skulle åka och handla så vi drog till Ica Maxi och ÖB, skönt att ha fyllt på hemma så man slipper svälta sen när man börjar bli fattig. Sen har jag mest legat och latat i soffan, eller ja, jag fick ju besök av mina syskon också, vi fikade lite och tittade på mumintrollet och på nån film. Måste säga att det var jättemysigt att ha dem hos mig, för de är trots allt de två människor som jag kommer leva längst tillsammans med. Mina kära syskon <3

Idag är det tisdag och jag tar det lite lugnt hemma innan jag ska iväg och jobba i eftermiddag. Tänkte väl laga någon bra nyttig mat snart. Åt en hel del onyttiga saker igår kväll och jag vet inte riktigt varför det blir så. Kände mig som en utav de utvalda i "du är vad du äter" Usch om Skipper hade sett mig nu. Hahaha!

Ser fram emot att jobba lite ieftermiddag, ska bli himla kul! Dessutom är min A tillbaka från sin semester och jag har saknat henne så himla mycket! Ska nog fråga henne lite kring en grej som jag lämnade i lördags... hoppas det inte var någon fara.

Ikväll blir det soffan som gäller, för det kommer desperate h. <3

Vet inte vad eller vem som gör mig såhäl himla glad och lycklig fylld med så mkt härlig energi, positiv sådan <3 Tack iallafall till den eller dem som ger mig det.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0