Veronica Maggio äger!

Igår var jag på Veronica Maggio konserten i lokomotivet! Måste säga att "hon blåste mig av stolen" som man säger... så himla bra konsert och shit! Hon äger ju helt galet mycket. Vi trodde konserten skulle börja 21 som det stod på biljetten, men hon började spela 22:45... och guuudars, hon äger ju live! LYCKA! och vilket drag det blev! Jag glömde dock min kamera hemma så det fick bli min dåliga mobilkamera... så inga bra bilden men ah...



Jag älskar den där bruden, hon är så KUNG!


---

Förövrigt så har dagen idag varit skön, kände mig jättenöjd när jag åkte från jobbet. Och i morgon kommer det säkert också bli asbra! Sen är jag ledig en och en halv dag! :) Ska bli skönt... Nu tror jag att jag ska gå och krama kudden tills jag ska upp i morgon igen!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0