Time to MOVE on.

Igår när jag vaknade och insåg att kyl/frys hade gått sönder (plus att ventilationen är dum) så kände jag i magen "här ska jag inte bo" ... tänkte på nått annat trots att jag var helt nere. Åkte till jobbet och när jag kom hem så ställde jag cykeln hos mamma. Gick hemåt och passerade husen brevid henne och tittar in på gården och tänker för mig själv "här skulle jag vilja bo, men det är ju omöjligt!"

Vem ringde mig nyss om inte DEN hyresvärden och erbjöd mig en 40kvm 1rok med balkong och klädkammare! Helt jäkla otroligt! I DET HUSET! Kändes ju lite läskigt eftersom det kändes så medialt... som att jag gick hjälp av de anhöriga!


Och GUD vad jag är glad! Ska se den ikväll efter jobbet! Och jag är helt hög av lycka! Allt ordnar sig! Äntligen!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0