Positivity.

Åh. Jag känner mig så himla mycket gladare och lyckligare nuförtiden, vet inte vad det beror på faktiskt, för när hösten kommer vanligtvis brukar jag bli rena motsattsen?! Jag är så lycklig över varje dag jag får, varje dag jag får uppleva en ny dag med nya möjligheter och nya lärdommar. Det känns så härligt! Kanske är vädret, eller folket i min omgivning, eller pillrena jag äter. Ingen aning! :)

Jag ser faktiskt fram emot snön sen också. För jag vill ut och åka pulka! Gud så kul! :)

Men idag så blir det promenad med mamma, och min syster om hon blir klar snart (hihi) och sen tänkte jag faktiskt gå till HSB för att säga mina åsikter kring "ventilationen" herregud jag vet inte hur länge jag ska behöva tjata om detta, men igår kväll när jag skulle sova så luktade det så illa att jag fick tuppjuck!

I eftermiddag/ikväll ska jag jobba också, det ska också bli himla kul! Fick förresten jättefina örhängen igår av A, som hon köpte i Spanien till mig. Jättefina vita med leopardmönster på! LOVEIT!

Oh my.. denna vecka kommer gå såååå fort!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0