Nu får det räcka, faktiskt.

Nu orkar inte jag med detta mer! Det är någonting som säger mig helt klart att "Där ska du inte bo" men jag vill bo där! Inte nog med att jag varit så sjukt irriterad i över ett år nu på att ventilationen inte fungerar alls i min lägenhet, och att det är så otroligt kallt på vintern inomhus, så har nu även kyl/frys börjat låta som fan på nätterna och det värsta av allt var (efter att jag igår kände på bröden i frysen att jag behöver skaffa en termomenter) och imorse skulle jag ta ut bröd för att jag skulle äta frukost.... 10 grader visar termometern! WTF! .. nej nej nej jag orkar inte mer!!

Fatta hur mycket pengar jag lagt ut på maten, och hur mycket jag får slänga nu! Även om de fixar det. Den där kyl och frysen är ju för i helvete helt ny!

Jag orkar inte, jag får så ont i magen och nu är jag faktiskt helt deppig. All glädje liksom rann ur mig för en stund. Dessutom finns det inga lediga lägenheter i den här staden till mig, nu när jag behöver. :(

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0