Jag tar ett snack med gud

Dagen på jobbet har varit helt underbar, jag förstår inte! gud så härligt! Sen beställde jag en american pizza innan jag cyklade hem, för det tyckte jag att jag var värd. Dock vill väl inte min IBS mage som jag... allt rann bara rakt igenom mig idag, tur att jag hade en dofilus till min hjälp under jobbtiden idag. Läskigt sånt där...

Träffade fam Hellström idag också, de skulle till vattenpalatset med barnen. Gud så mysigt! :) anyway.. askul dag!

Nu har jag precis ätit mat, och diskade åt min kära mor så hon slipper bry sig när hon kommer hem sen från kyrkan. Jag tänkte gå dit och lyssna på kören när de sjunger, bara för att min mamma sjunger med där. Och så kan jag väl ta ett snack med gud när jag ändå är där... ;)

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0