Its time for a change.

Igår var jag inte rolig. Men det är läskigt att bli sådär arg när man aldrig är sådär arg eller någonsin varit. Känner väl bara att jag är trött på att bli dåligt behandlat hela tiden när allt jag gör är att GE hela tiden till allt och alla. Och alla människor har en gräns, - min gräns drogs förlängesen.. men jag insåg igår att jag har för mycket känslor.

I guess ... allt hade väl varit inne i mitt inre för länge.

Igår tog jag en fika med Elin och Alex, vi gick på stan sen i 3 timmar. Men det var härligt att umgås med henne, var så längesen, kändes så himla bra att äntligen få låta livet bli som det brukade vara.

Nu tänker jag tänka på - MIG SJÄLV.

Puss från Tuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0