Farsdag!

Jag brukar inte fira Farsdag, kanske för att jag inte anser att min far bör firas. Men alla andra pappor är värda att firas idag. Jag hade hursomhelst inte hjärta att strunta i att köpa en blomma till farsgubben. Så jag köpte en med lillebror och åkte förbi och lämnade den. Fyfan vad mycket damm han hade överallt. Tog fram dammsugaren och började dammsuga hans golv. Usch.... tror han skämdes lite. Att man ska behöva vara mamma åt sin pappa. Sjukt.



Hursomhelst, besökte mina hjärtan idag och sen följde jag med ut på landet. Kom hem och tittade på True talant finalen och blev irriterad över att Sofia inte vann. Sen blev jag jättekänslig... började gråta en hel del. Jobbigt det är att känna saker.... :(


Mitt hjärta är fyllt med kärlek. - Trots det, känner jag mig ensam as hell.

Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0