Äntligen fredag!

Jag har ingen aning om vilka som läser min blogg, eller OM det ens är någon som gör det. Men hursomhelst.. bryr mig inte så mycket om det... för jag skriver det jag känner här. Min lilla plats som är min. Gillar man inte mina åsikter, att läsa om mina känslor eller om vad jag gjort varje dag, så behöver man inte läsa i den. Simple as that!

Allt känns så rörigt inom mig. Jobbigt snarare... Önskar det kunde släppa och jag kunde städa upp det gamla och låta det inte finnas längre. Men det är så jobbigt att försöka släppa det gamla när det påminns hela tiden.

Hursomhelst, idag mår jag iallafall bra och det känns skönt! För idag är det fredag och det betyder att jag ska jobba idag, (3tim) sen ska jag och Alle gå på Veronica Maggio konserten i lokomotivet! <3 Ska bli jätteskoj! Längtar! (Hoppas att man får ha kamera med sig, för jag vill ta kort på henne!) Men nu ska jag försöka fixa mitt hår, tänkte locka det idag så jag känner mig lite fin för omväxlingskull. Sen laga mat och sen är det dags för jobbet... tiden brukar gå så fort på fredagar!

Jag kan förresten inte sluta tänka på dig, min kärlek. Dag in och dag ut.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0