1a Advent

Så var det dags för detta år att fira 1a Advent idag. Fortfarande ingen snö ute på marken, snarare grönt gräs fortfarande! Skumt! Idag vaknade jag rätt tidigt så jag gick upp började plocka fram smutstvätt och gick ner och bokade tvätt-tid. Gick upp på vinden och hämtade adventsgrejerna, och ner i tvättstugan för att hämta tvätten och hann bara ställa dem i hallen förens mamma ringer och vi ska åka till tuna park för att jag skulle handla julklappar! Och det gjorde jag också, till alla i min familj utom lillebror. Men det ska jag fixa i morgon.

Efter tuna park åkte vi till affären och handlade lite, sen hem och lämna grejerna för att fika hos mamma tillsammans med Ewa som kom på besök. Jättetrevligt att träffa henne!

Och jag har aldrig sett min bror så social! oh my. Blev så glad,... gudars vad han pratade<3

Efter att hon varit över hos mamma så åkte jag, mamma och lillebror hem till liza och emil för att planera inför julafton. Fick god glögg och fikabröd och mysigt var det! :)

Sen åkte jag hem och har städat och pyntat inför julen, iallafall advent. Och slagit in julklapparna jag handlade idag! Myspys må jag säga! Och nu är jag jättetrött och ska nog sova. Imorgon ska jag iväg 10 på morgonen, till IKEA!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0