Tröttast!

Vad är det för aprilväder som ramlar ner i vårat land? vafan... sånt gillar inte jag! Men däremot så älskade jag hagel mot rutan igår! mysfaktor som fan! I morse när jag vaknade så var jag så sjukt trött, hade kunnat sova halva dagen om jag fått bestämma. Och nu är klockan snart sju och jag är astrött igen.

Ebba och barnen kom och hämtade upp mig efter jobbet idag! Fan vad snygg bil hon har köpt idag! Najs, vi åkte hem till mig och fikade lite grann, det var himla mysigt.

Nu är jag astrött,.... snart dags att börja lägga smutstvätten i IKEApåsen så jag är redo för tvättstugan i morgon! Ska bli skoj att snart åka ner till Spanien! Fram med klänningar och bikinis, och löshåret! =D ohlala!

Nu orkar jag inte skriva mer!
Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0