The girl with the green scarf.

Vilken dag! Vaknade i morse, gick upp... för att gå ut på en morgonpromenad med min kära mor. Vi gick i 50 minuter och sedan tittade vi på våra bästa år, åt frukost och sedan blev allt bara skit för en stund.

Jag ville hitta på någonting innan jag skulle till jobbet (börjar klockan 16:00) och sa det... Då planerar min kära familj att åka till Mariefred när de vet att jag inte kan följa med! Det är alltid så, är det inte ikea så är det nått annat ställe... börjar ju snart tro att de verkligen INTE vill att jag ska vara med, som en del av familjen. Men när jag är ledig så gör vi ingenting... börjar bli riktigt ledsen och sårad. Vet inte vem jag ska prata med om det.

Hursomhelst, jobbigt det är för att jag inte kan cykla iväg någonstans och hitta på saker på egen hand. Saknar min älskade cykel... hade jag haft råd nu hade jag köpt mig en ny, men det är tur att jag har en ängel som vill låna ut sin cykel till mig. Ska se till att ställa den på ett säkert ställe sen, men nu måste jag gå till jobbet...

fördrev tiden lite extra genom att titta på en kanonbra film <3 En shoppaholics beskännelser :)
Nu ska jag snart gå till jobbet.

Får inte glömma ringa till sjukhuset i morgon så jag kan hämta ut rätt piller. Börjar bli stressad nu.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0