Stockholm

25/7

Blev en tripp helt ensam till våran storstad - Stockholm.

När jag kom dit så var det äckligt regnväder och alla gick typ PÅ varandra, så himla mycket folk överallt. Jisses!
Men jag fixade det bra ändå, efter att ha besökt några butiker så gick jag ut och då hade regnet avtagit. Så mycket sjuka människor som kryllar runt där... måste ju vara riktigt funtade eller höga på något! Skrek åt folk och hoppa omkring på gågatorna... herregud.

Jag gick till Eden och hittade massa fina saker, (som jag för övrigt inte köpte) ångrar att jag inte köpte det jag hittade! Men sedan gick jag upp till taj mahal och köpte mitt nya 50cm långa löshår, var verkligen dags att skaffa nytt. Mitt hade blivit helt fult och slitet... Hittade ett par skor också, och en tröja.. annars ingenting.

Mysig dag..

Puss från Tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0