Pattycake

Tittar just nu på projekt runway och de har fått låna små jättesöta hundar som ska insperera, vara med och utsmyckas. Och det var en speciellt hund där jag fastnade för... nämligen lilla Pattycake! <3

Men hursomhelst. Fredagen är här... skitdåligt väder och jag ska bege mig från Eskilstuna om någon timme eller så.
I såna här väder kan jag bli rätt uttråkad och jag hoppas att jag inte blir det, för det vore ju inte så kul. :( Speciellt när man inte fått lön än så man kan inte gå ut och göra roliga grejer... eller köpa sig en chipspåse :(

I natt när det verkligen ÖSTE ner, (som när vi var i Amsterdam) så blev jag lite rädd, och samtidigt kom jag ihåg det... att springa i SÅNT himla regn, däremot tror jag aldrig jag kommer kunna uppleva ett SÅNT kraftigt regn igen.. det liksom tillhörde Amsterdam, ANOUK och resan.. Hursomhelst så i natt när jag var astrött och hade somnat, så vaknade jag av regnet verkligen SLOG inte smattrade mot rutan, så jag öppnade ögonen och såg världens starkaste blixt så jag blev livrädd. Har aldrig varit rädd för blixten förr. Trodde den skulle slå in i huset och döda oss, jag låg och funderade på hur fan jag skulle komma ut från huset om det började brinna! Sen somnade jag om.

Längtar till måndag, och kanske så drar jag till stockholm då och shoppar lite :) bara liiite.. hihi!

Jag saknar dig... btw.

Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0