Mariefred & Sundbyholm

Idag har jag haft en härlig ledig dag tillsammans med min familj. Vi åkte till Mariefred och besökte hedlandet, köpte inget märkvärdigt där, sen åkte vi in till Mariefred och strosa och letade länge efter nånstans att äta... god mat tycker jag att det var! Och mätt blev man. (Har förövrigt haft jobbigt att gå idag pga att hela jag svullnat upp och blivit runt) sen blev det fikapaus på mitt gamla jobb i slottspaviljongen. Försökte gömma mitt ansikte.. hihi.

55kr för en bulle och kaffe, helt sjukt. Men det gick ner, sen drog vi hemåt. Lämnade syster hemma och åkte vidare ut till Sundbyholm och satte oss, mamma bjöd mig på en glass och det var så härligt att sitta där vi hamnen med henne och brorsan. <3 Min syster skulle varit med också!! :(



Efter nån timme åkte vi hem och jag kan säga att dagen varit bra!

Tills kvällen kom och nånting jobbigt knäckte mig :(
Men det får lösas.

Nu ska jag sova!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0