Jag kom iallafall inte sist...

Vilken stålande dag, eller hela veckan faktiskt. Iallafall på jobbet! :) Blev asglad när jag skulle åka hem, för att det går bra... så himla bra! Och jag sträckte lite extra på mig, för jag har gjort massor!

Efter jobbet cyklade jag hem min cykel och följde med mamma och lillebror hem till syrrans pojkväns fam. Vi fikade och spelade tärning, guuuud vad roooligt! :) Jag kom iallafall inte sist... tur, för jag har dåligt förlorarsinne ;)



Sitter jättetrött nu och har försökt fördrivit tiden hela kvällen. Nu orkar jag inte göra det mer. Skulle både baka och titta på film ikväll, men det blev att dega framför datorn som vanligt... nu orkar jag inte det mer heller.


LOVE! <3

Puss från Tuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0