"Du har inga bilringar, du har krockkudde"

Vilken toppendag jag har haft idag! Jobbade fram till 16 idag och den tiden gick JÄTTEFORT! efter jobbet åkte jag hem till mamma och råkade vila en stund, blev sönderringd av min käraste Ebba som ville att jag skulle följa med henne, andreas och barnen och äta pizza, självklart fick hon ju bjuda mig då jag inte har en enda krona, TACK för den! Sen fick hon ett ryck och kände för att hon ville åka en sväng till Strängnäs och visa mig och andreas var hon vuxit upp och bott, jätteintressant tycker jag :)

Sen åkte vi in till stan och jag sa hej till en mycket speciell kille ;) bland annat... vi lekte i lekparken med barnen också... hihihi ebba och jag älskade att åka kana ;) askul! Jag fick även köra lite bil igen.... askul!

När vi kommit hem till stan igen åkte vi och tvättade bilen, (i biltvätt, som jag förövrigt aldrig åkt in i förr) askul och ascoolt! Agnes var dock rädd och ville hålla "jottan" i handen hela tiden! <3 lilla hjärtat!

Nu har jag kommit hem och gjorde precis pannkakor till matlådan för morgondagen! Den kommer bli jätteskoj! Sen är jag ledig och drar från stan ett tag :) hihi ska bli en askul helg

Observera mina "askul" i detta inlägg.. haha upptäckte det nyss ;)

Snart kommer ny bloggdesign, som är skapad utav min ÄLSKADE syster; Miss Lizzah <3


Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0