Sis 26, - Dimma och arbetspass!

Idag fyller min älskade storasyster 26 år. Jag ska hem till henne senare ikväll och fira henne. Åker till henne direkt efter jobbet! Ska bli jätteskoj och mysigt!

Igår hade jag en hemsk dag, men idag mår jag riktigt bra! Lyssnar på underbara The Baseballs och hör att de gjort cover på Monday Morning! Och jag kan inte merän bli riktigt glad av denna underbara musik! Vill ut och dansa bugg eller nått annat galet! Hahaha! Har planer på att dammsuga också, möblera om och göra om lite någon dag snart! Det ska bli kul! Kommer nog bli riktigt fint tror jag, och om jag har tur så åker jag och lillebror till ikea på torsdag som vi tänkt, eller pratat om iallafall...

Ska strax knata ner till jobbet och jobba flitigt fram till stängning. Tycker det är riktigt jobbigt att fixa matlåda och hålla på bara, önskar att man var rik så man kunde äta ute, vad enkelt det skulle vara... Men sånt lyx unnar jag mig bara på sommaren när man kan sitta ute. Hihihi!

Dimma ute eller vadå? Ser ingenting när jag tittar ut genom fönstret! OMG! Kommer jag att hitta fram till jobbet?!

Hursomhelst så ska jag kila nu!

Pussar från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0