Pippimys.

Vaknade av att grannen och hans fru bråkade, han satt och skrek utanför dörren på sitt hemspråk och sparka/bankade på deras dörr. Tänkte "vad fan är det för oväsende dödar han nån eller?" så jag gick upp och kikade i kikhålet och såg att han satt där på trappen och var ledsen.

 

Struntade i det och slängde mig i soffan med tanken "jaha blir det här jag sitter idag igen, hela dagen?" och tittade på lite tv, my sweet 16. OMG vad larvigt program det är. Måste man verkligen ha världens statusfest bara för att man fyller 16 i USA? - Tönt.

 

Bestämde mig för att inte sitta och dega hela dagen, så efter min frukost pratade jag lite med mamma och vi tog en promenad ner till ån för att mata änderna. Det var dagens goda gärning. Sen fortsatte vi nyss på en promenad, det behövde jag. Har ju varit inomhus i snart över en veckas tid. Mys-stund med mami! Var mysigt att gå ner med mamma och mata "ankorna", det påminner mig så mycket om när vi var små <3

Nu ska jag laga mat, sen ska jag gå hem till mamma. Vad sjutton ska jag annars göra idag?

Puss från Tuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0