Personlig planering för 2011

Lite planering för mig för år 2011.
Det behövs.

- Spanienresa, gärna i maj.
- Besöka släkten i Ungern , Juni eller Juli.
- Skaffa mig körkort till sommaren.


Det är mina tre mål för året. Sedan i höst vill jag hinna åka till London. (Ska ha möte i morgon med bilskolan).

Det lustiga var att jag satt och kollade vad det kostar att åka till Spanien. Och det var inte alls farligt dyrt. Sen tittade jag mitt horoskop och vad står det där.... jo...




För övrigt är jag himla känslig idag, har gråtit halva morgonen. Och tänker INTE sitta hemma och deppa ner mig, no fucking way. Så jag håller mig sysselsatt. Ska följa med syster på äventyr <3

Hoppas ni andra får en bra dag.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0