Lite ventilation, OMG!

Vaknade denna morgon och la täcket över huvudet. Dock sov JAG till 11:03 och det är way to long sleep för mig. Kunde inte svälja, av halsont. Näsan var täppt och rann samtidigt, och jag kände mig febrig. WHAT THE F.....!!

Jag har varken TID eller LUST att vara sjuk nu. Och febern släpper ju inte... hur ska jag kunna jobba såhär? De kommer skicka hem mig, jag känner det på mig... :( Vet vem som smittat mig.. hahah! ;P

Hursomhelst, satte mig och åt frukost vid datorn som jag brukar, lyssnar på musik och plötsligt hör jag ett jävla oväsende från över sängen, och inser "NÄMEN GRATTIS LITE VENTILATION HÄR?! ÄRE SANT?!" Men fyfan vad den låter.... i badrummet också, men fyfan vad röklukt jag fick in... huvudvärken blev ju inte mindre.

Nu ska jag försöka ta mig ner till mamma så hon får pyssla om sin lilla tjej innan hon ska till jobbet. Tur att det bara är tre timmar idag <3

Längtar dit....

Puss på mitt älskade hjärta idag också <3

Puss från Tuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0