Idag mår jag bra! :)

Lycka i hela kroppen! Allt känns så bra, nästan för bra... jag vill gråta och det är nog blandat tror jag... Glädje och tvärtom. Men skitsamma....

Njuter av Breakaway.

Ill spread my wings and Ill learn how to fly.
Ill do what it takes till I touch the sky.
Make a wish, take a chance,
Make a change, and break away.
Out of the darkness and into the sun.
But I wont forget all the ones that I love.
Ill take a risk, take a chance,
Make a change, and break away

Känner mig ofta som hon sjunger... skulle vilja bara dra... har så mycket jag vill uppleva och se innan jag blir "vuxen" på riktigt.

Men men.. myyyys på dagen!


Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0