FYFAN VILKEN SKITDAG!!!!

Jävla fitt-piss dag! Jag hatar den här dagen, vill lägga mig under täcket och gråta och stanna där för ALLT GÅR ÅT HELVETE IDAG!

Klockan är redan ett snart, jag har inte lagat nån lunch, vet fan inte om jag hinner det heller, jag är skitstressad, har ingen present till min syster eftersom nån annan köpte precis samma sak som jag, och jag vet inte hur fan man skickar tillbaka paket på posten!?!? Finns ju en anledning till VARFÖR jag INTE handlar på nätet!!!!!

Irriterande jävla skit... och det var inte lite pengar heller, och hur fan ska jag få tillbaka dem och när? - Inte nog med det så är NORDEA nerlagt för tillfället så jag har noll aning om hur mycket/lite pengar jag har kvar på kontot!!!!!! JÄTTEBRA½!!!!


Jag går och dör nu....................skiter i allt snart.... alla mina planer går åt helvete,.. :'(

-Tuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0