Fredagsmys ikväll kanske

Insåg precis när jag loggade in på Facebook, vilket jag inte gjort på länge att; - Fyfan vad boring. Har varit sjuk nu i över en veckas tid och under den tiden har jag varken haft ork eller lust att gå in och kolla läget. Nu när jag logga in och skrev en statusrad så känns det bara... ehhh.... 

Så jag skiter i det tror jag... känns inte sådär jätteviktigt, och då finns det ändå folk som är BEROENDE. Sjukt.

Den här morgonen vaknade jag utvilad, skönt. Snöt mig ett antal gånger och gick upp för att göra frukost, åt den i samband med våra bästa år. Sen diskade jag bort disken och nu tänkte jag försöka ta fram dammsugarn om jag orkar. Sitter just nu med en blå ansiktsmask i ansiktet och känner mig allmänt ful. Kan liksom inte röra på kinderna eller hakan. Creepy.

Men WHAT det var liksom NÖDVÄNDIGT, jag håller på att få finnar och grejer. Blä,.. brukar inte ha sånt!

 

Vad dagen har att erbjuda har jag inte en blekaste aning om. Det får nästan återstå att se tror jag. Beror väl lite på vad jag känner att jag orkar göra idag, vill inte ha tillbaka febern och skit. I kväll är det iallafall fredagsmys, för det är Let´s Dance och det måste tittas på, för jag stöttar Anders Bagge! <3 Skulle vara mumsigt med lite chips och kanske lite Pepsi. Yumyum.

Ska flirta med systeryster också och se om hon kanske har lust att ge mig en ny läcker look på bloggen.


If you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best

Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0