Äntligen lite tillfrisknande.

Har inte skrivit på en vecka snart, mer...

Det är så att jag varit sjuk över en vecka nu. Men det känns som jag varit sjuk i ett år. Äntligen börjar det gå åt rätt håll, sist jag sa så, så vände det och blev värre, men nu känns det verkligen som att jag snart kommer vara frisk och kry igen, och ni skulle bara veeeeta hur mycket jag längtar. Äntligen av med febern, huvudvärken, illamåendet, all jävla muskelvärk överallt, det fruktansvärda hostandet och snytandet hela tiden.. stackars mina bihålor. Influensan kort sagt. (lite kvar men det mesta börjar försvinna)

Saknar mina knasbollar på jobbet så sjukt mycket. Kan inte fatta att jag klarat stanna hemma! Längtar som fan efter dem! saknaden är enorm, men jag vet att de klarar sig kanonbra utan mig också, även om jag vill vara där och göra bra ifrån mig. Snart så!

Vilat upp mig idag, skönt. Börjar bättra sig. Och så kan man ju inte låta bli att vara lycklig idag, (trots allt), över att det är solsken ute och man får lite vårkänsla när man tittar ut och ser asfalten på marken och hur snön smälter. Lovely!

Nu ska det vilas lite mer, sen så... sen ska jag ringa till mitt hjärta.
Otroligt att jag orkade skriva blogg.

Det var allt från mig på ett tag.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0