Ventilationsbråket.

Vaknade upp hos mamma där jag sovit i natt pga den olidliga stanken hos mig igår. Ringde till hyresvärden nu på morgonen och klagade, hon hänvisade mig vidare till YIT snubben som håller på med ventilationen i hela huset, ringde dit och passade på att berätta och frågade samtidigt om han varit där sist jag fick en lapp hem att de skulle fixa och om han fixade det, men det hade han inte gjort... idioter...

Nu skulle han iaf fixa och ringa mig när det var klart. Då räknar jag med att ventilationen funkar som den ska! Så jag kan använda min ugn utan att vara orolig.

Idag är jag seg, mensvärk och halsont. Bläbläblä.
Nu ska jag gå till jobbet.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0