Nattblogg - Alla hjärtans dag! <3

Har haft en jättemysig alla hjärtans dag idag tillsammans med min familj. <3

När jag vaknade gick jag upp och tittade på Våra bästa år samtidigt som jag gjorde/och åt frukost. Sen fick jag ett litet städryck så jag dammade, dammsög och tvättade golven, och gick över till mamma för att äta lunch (som hon bjöd på) vi åkte och hämtade pappa och åkte sedan vidare och uträttade lite ärenden... sen hem till mamma och fikade tillsammans med Liza och Emil också. Myspys. Familjestund <3 Älskar när vi har det! Vi spelade yatzy också.. skoj!


Jag fick jättefina örhängen av mamma. Och en ljuslykta. <3



Sen tvättade jag och lillegos. Nu är jag hemma och snart ska jag sova. Kollade fel... jobbar 16-19 i morgon, inte 10-16... onödigt att jag gjorde matlåda.. men struntsamma nu.


Puss från Tuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0