Hypnotic.

Gårkvällen var myspysig och skojsig. Och jag blev glad när Loréen fick åka till andra chansen och Brolle och Sanna Nielsen gick vidare till finalen! Jippiyeey.

Idag är det bara 4 timmars arbetsdag, kommer gå skitfort tror jag, det är ju alla hjärtans dag i morgon. Hoppas på att få sälja en hel del hjärtramar, och småprylar idag! =D

För övrigt är jag himla trött idag, och har fortfarande knutar inacken som tar knäcken på mig. Igår blev jag trött redan vid 17 tiden. Sjukt. Hade ärligt kunnat somnat då i soffan...

Vet inte om jag kommer "fira" Alla hjärtans dag i morgon. Vi får la se, blir bara att man ger, och inget får. Så... vettesfan. Fick iallafall en ask chokladhjärtan av bästaste Alle igår! <3

Nu ska jag borsta tänderna och sminka mig och kila till jobbet snart.

Puss från Mästerkatten TUSS!  mjauu.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0