Snön har landat, och jag kämpar.

Nu börjar allt rulla på, både hemma och på jobbet. Får inte riktigt så mycket tid över att tänka på det där som känns så otroligt jobbigt inombords. Och det är bra... jag ska klara detta... har änsålänge klarat flera dagar, det ska nog funka, bara jag intalar mig det... Men det är svårt!

Tänker bevisa att jag förtjänar ett bättre liv än såhär... nästa år börjar jag med att förändra mig totalt. Ska börja hårdträna och tänka mer på mig själv, på alla sätt. Mindre givmildhet... mer säga ifrån. Något som är helt nytt för mig.

Denna tjej biter ihop, tro mig. Sitter och funderar inför flytten som bär av 1 februari nästa år. väldigt mycket som ska göras, vet inte hur jag ska hinna flytta och städa, besikta och lämna nycklarna på samma dag som han ska flytta in.

Nåja det löser sig, det gör det alltid. Får packa redan i januari tror jag.

Igår firades mamma på sin födelsedag och samtidigt ramlade första snön ner. Som vanligt när mamma fyller år. Och jag jobbade som vanligt. Går himla bra! Känns så kul! :) fast det gör det ju alltid.

Snart fredag, då är det julbord med jobbet, och på söndag är det redan 3e advent! - Tiden går så fort nu!

Undrar om du tänker på mig.... :/
varje dag.

Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0