Lite ordning och reda!

Jag är så glad idag. Har hunnit träna... och tro mig, det var svettigt! Sen var vi och handlade lite och mamma var bäst och fick mig tänka lite ekonomiskt. Hade aldrig tänkt på att man kan köpa storpack av köttbullar t.ex och frysa ner i små påsar! Haha! Bara det är ju hur ekonomiskt som helst! Nu har jag mer i frysen än ett paket kycklingfile och panpizza. *tummen upp*

Har kokat knäck idag! Blev jättegod. Och så har jag rensat en massa papper. Satte in alla papper för 2011 i en pärm! Äntligen lite ordning. Ska köpa mig en pärm med register till 2012 också, så blir det ordning och reda från början! Känns mindre rörigt då... fick ett ryck att fixa med det när jag kom hem nu ikväll! Med tanke på alla papper som kommer bort när man flyttar, och det är inte långt kvar tills jag måste packa ner allt igen och förflytta mig.

Måste säga att jag ser ljust på 2012 faktiskt! Även fast jag har lite i bagaget att rensa på min resa... Det kan bli bättre, men aldrig bra. Jag tänker iallafall inte vara ledsen mer... ska göra det bästa av det som går, även om en viss saknan alltid kommer finnas där.

I morgon ska jag nog plocka ner granen från vinden och julpynta. Brukar bli en sån stress annars. Kan vara skönt att ha allt färdigt redan innan. Myspys! Måste hitta ett par julgardiner bara! Nån som har ett par över?

Dagens bästa: Mamma lärde mig göra köttfärsgryta idag! <3 Bäst! Har haft massa mor-och dotter stunder i dag! Och det känns bra! Såna stunder är de viktigaste i livet! Och mamma är alltid den viktigaste personen i en människas liv! - Fick en matlåda med mig hem idag också! PUSS MAMMA! <3

Nu, dags att sova, upp och jobba hela dagen i morgon! :)
(Och jag tänker på dig hela tiden!)

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0