Julrusch och antibiotika.

Dagen har flytit på jättebra, var lite lugnare idag än det brukar vara. Blir nog värst på fredag tror jag! :)
Fått springa på toaletten och släppa på blåsan hela dagen kan man säga, och inte förens 6-7 tiden nu på kvällen så började jag få panik, gjorde bara mer och mer ont, började tillochmed gråta av smärta, så jag ringde 1177 och de hade en tid till mig 20:00, så jag åkte dit och fick medicin, och sen hämtade vi ut den samtidigt (jag och min bror) så nu har jag medicin fram till slutet av veckan, hoppas den försvinner fort!


I morgon ska jag jobba från 12:00 - 20:00 och det ska minst sagt bli spännande! :) Dessutom ramlar nog lönen in snart också! Och det är 4 dagar (snart 3) kvar till julafton! Längtar jättemycket!

Jättetack till broren som hämtat mig idag, och skjutsat runt. Och jättetack till mamma som låna ut lite pengar! <3

Nu ska jag dricka mitt te och gå och sova!

Godnattpuss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0