Julafton 2011

Äntligen har det räknats ner och blivit julafton! Gårdagen var hektisk, men blev himla lugn på slutet! Jag och Matte hade en vadslagning om vad kassan skulle hamna på, och jag vann! Så han är skyldig mig en chokladboll! ;)

Igår innan jag gick och la mig så bad jag om att jag skulle få träffa mormor och morfar i sömnen, så jag kunde berätta hur mkt jag älskar dem... men de kom aldrig :(


Idag vaknade jag runt åtta i morse, mådde skapligt illa men gick upp ändå för att ta antibiotika medicinen, motvilligt kokade jag välling och gjorde en macka... kräk-känslan var på hög nivå och det är inte vanligt för mig. Brukar aldrig äta frukost så tidigt normalt, men måste ha nått i magen om man ska ta den starka medicinen, annars kräks man.

Efter det tittade jag en stund på tv, så tråkigt att vakna ensam på julaftonsmorgonen.... Satt här och ghelt plötsligt känner jag mormor och morfars närvaro och jag börjar grina värre än en liten unge!! SÅ mycket kärlek som jag känner och som jag fick... känner hur de "omfamnar mig" andligt och jag blir helt varm och kall samtidigt, ett härligt rus kryper i hela kroppen och jag kan inte sluta gråta, hör dem säga "gråt inte, var glad nu på julafton, vi är med hela tiden" Och jag sa rakt ut "jag saknar er så mycket, förlåt att jag gråter" och då började ramen på min vita lilla byrå förflytta sig lite grann, som ett tecken! På bilden är det mormor och morfar med mig som bebis i famnen.

Kan inte annat än gråta, av kärlek, av sorg, och av saknan. BÄSTA julklappen i hela mitt liv! <3 Tack!


Ska ta och klä på mig och fixa håret, sen gå hem till lillebror och vara där tills vi ska iväg till sjukhuset och hämta mamma och åka till syster och emil! Ska bli så himla kul!

Skriver mer senare!

GODJUL PUSS från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0