4e advent.

Åh, jag blev så himla glad när jag loggade in på facebook idag och fick ett chatmeddelande av en jättegammal klasskompis som när vi gick i skolan var lite småtaskig mot mig och så, men alla människor ändras med åren och han är astrevlig. Dessutom började det med att han ploppade upp där och skrev:

"ville bara säga att du piggar upp mig på FB du är allting så glad o positiv :)":D


Hihi! Vad glad jag blev! Äntligen nån som uppskattar mig, som jag är!

Nu ska jag vandra ner till jobbet, usch för snön. Vill inte ha snö! Men men.... jobba nu, sen besöka kyrkan för mammas skull. <3 Måste ändå ta ett snack med gud.


Trevlig 4e advent!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0