2:a Advent

Tiden går fort, det är redan 2:a advent. Har jobbat lite extra timmar idag! Efter jobbet fick jag middag hos min "chefen" ;) (Hon är ju min vän).. och jag blev jätteglad när hon ringde och frågade om jag ville komma över och äta mat! Och deras nya plejs är jättefint!

Igår var vi hos mammas kusin som firade sin 50årsdag. Kom hem lagom till 02:00 och jag skulle upp 07:00... så jag fick ju inte min minimala dos av sömn som var nödvändig så det blev ju att jag fick prata och prata och prata idag för att inte somna. Och så fanns det ju och göra idag på jobbet.

Nu ska jag krama kudden, och jag fattar inte att det redan är 2a advent!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0